کابل ترموکوپل تایپ kx برند کویسل

ترموکوپل نوعی مولد الکتریسیته است که متشکل از دو فلز غیر هم جنس می‌باشد که در صورت تغییر دما در نقطه اتصال، یک جریان الکتریکی خیلی ضعیف به وجود می‌آید. جریان یا ولتاژ ایجاد شده توسط ابزار به صورت دقیق  اندازه‌گیری قابل اندازه‌گیری است. بنابراین تغییرات دمایی موجود در نقطه اتصال دو سیم ترموکوپل در صنعت کاربرد زیادی دارد. انواع زیادی از کابل ترموکوپل در رنج دمایی گسترده منفی تا مثبت هزار درجه سانتی‌گراد را در بر دارد. دو سر فلزی سیم ترموکوپل در برابر میزان اکسیژن هوا حساسیت دارد.  میزان اهمیت دقت اندازه‌گیری دما در صنایع مختلف متفاوت است، به عنوان مثال در صنایع داروسازی، دقت اندازه‌گیری دما از اهمیت زیادی برخوردار است. به این صورت که اگر تغییرات دمایی خیلی ناچیز هم باشد، مشخصات دارو را تغییر می‌دهد، همچنین در صنایع موجب فاسد شدن مواد غذایی خواهد شد.

ترموکوپل تایپ kx برند کویسل
خرید ترموکوپل تایپ kx برند کویسل

ترموکوپل تایپ kx

با وجود وسعت صنایع و نیاز به اندازه‌گیری دما، انواع متفاوتی از کابل ترموکوپل در کلاس‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند و در دسترس عموم قرار می‌گیرند. ترموکوپل تایپ kx یا کابل افزایش طول از نوع k است که آن را با حرف x نمایش می‌دهند و کاربرد زیادی در بین انواع ترموکوپل دارند. به این صورت استفاده از کابل افزایش طول برای ترموکوپل تایپ k، به آن کابل ترموکوپل تایپ kx می‌گویند. سنسور دمای تایپ k از سیم فلزی نیکل و کدوم ساخته شده است استفاده آن در بازه دمایی منفی ۲۰۰ تا ۱۳۵۰ درجه سانتی‌گراد است و به دلیل وجود مس و ضد اکسیداسیون بودن برای کوره گزینه مناسبی است.

خرید ترموکوپل تایپ kx برند کویسل

برای خرید ترموکوپل و تجهیزات مورد نیاز آن باید آگاهی کافی در مورد این کالا را داشته باشید و قبل از هر کاری قیمت انواع ترموکوپل را بررسی کنید. ترموکوپل تایپ k ویژگی‌های منحصر بفردی در مقابل نویز دارند و از مقاومت و تحمل دمای مناسبی نیز برخوردار هستند. سیم شیلددار تایپ k در واقع یکی از انواع متداول و اقتصادی ترموکوپل‌ است. برند کویسل انواعی از سیم ترموکوپل از نوع k را تولید می‌کند. ترموکوپل تایپ kx یکی از محصولات نوع k است که مقاومت فیزیکی زیادی دارد و درجه حرارت زیاد را نیز تحمل می‌کند و در مقابل نویز نیز مقاوم است. این محصول توسط برند کویسل با ضمانت و خدمات لازم پس از فروش و همینطور قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. مشاوران و کارشناسان متخصص و آگاه در زمینه آماده خدمت به شما مشتریان عزیز می‌باشند و به شما برای خرید بهتر کمک می‌کنند.

فروشگاه نیکا فراز آسیا یکی از نمایندگی‌های معتبر برند کویسل است که انواع تجهیزات سیم و کابل این برند را با شرایط ویژه به فروش می‌رساند. این نمایندگی مشخصات فنی محصولات را همراه با قیمت آن در دسترس شما قرار می‌دهد، به این ترتیب شما می‌توانید، محصول را از نظر قیمت و کیفیت با فروشگاه‌های دیگر مقایسه کنید. نیکا فراز انواع ترموکوپل به خصوص ترموکوپل تایپ kx برند کویسل را با به روزترین قیمت‌ها و با کیفیت‌ترین نوع به صورت آنلاین و ۲۴ ساعته ارائه می‌دهد.