کابل ترموکوپل تایپ kx برند امگا

ترموکوپل از دو پایه سیمی تشکیل شده که دارای حسگر دمایی است و کاربرد آن برای اندازه‌گیری و سنجش دما است. دو سیم ناهمسانی که در ساختار ترموکوپل وجود دارد، از دو فلز مختلف هستند و در واقع اتصال دو سیم از یک طرف به هم و جوش زده شده است. اندازه‌گیری دما در نقطه اتصال سیم‌ها صورت می‌گیرد. ولتاژ از طریق تغییرات دما در محل اتصال به وجود می‌آید که تفسیر آن به وسیله سنجش دما انجام می‌شود. سیم‌های ناهمسان فلزی متصل به هم کابل ترموکوپل بین دو سر آزاد بر اساس اختلاف دمای بین دو سر متصل ولتاژ ترموالکتریک خالصی به وجود می‌آید. این اتصال که در آن اندازه‌گیری دما صورت می‌گیرد، اتصال داغ گفته می‌شود.

ترموکوپل تایپ kx برند امگا

به روزترین کاتالوگ های محصولات امگا 

خرید ترموکوپل تایپ kx برند امگا

کابل ترموکوپل تایپ kx

یکی از متداول‌ترین ترموکوپل‌ها که در کاربردهای متفاوت برای اندازه‌گیری دما استفاده می‌شود، ترموکوپل تایپ kx است. سنسورهای دمای این نوع ترموکوپل در هر شرایطی قابلیت اطمینان و دقت بالایی دارد، چون نیکل موجود در ساختار آن، در برابر خوردگی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. گستره دمایی استفاده از ترموکوپل تایپ kx از منفی ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد تا ۱۲۶۰ درجه سانتی‌گراد می‌باشد. غلاف‌های فلزی یا سرامیکی بهترین محافظ برای ترموکوپل محسوب می‌شوند. ترموکوپل تایپ k یک سنسور دمایی در تجهیزات ابزار دقیق است که از اجزاء کوچکتری تشکیل شده و سیم ترموکوپل تایپ kx ولتاژی که ترموکوپل تایپ k اندازه‌گیری کرده را انتقال می‌دهد و آن را به شکل عدد به اپراتور نشان می‌دهد.

خرید ترموکوپل تایپ kx برند امگا

همانطور که گفته شد، یکی از قابل اطمینان‌ترین سنسورهای دمایی، در هر شرایطی، ترموکوپل تایپ kx است. با وجود پیشرفت هر روزه در دقت تجهیزات اندازه‌گیری دما ترموکوپل تایپ kx هنوز در موارد مختلف به کار گرفته می‌شود و تعداد خریداران این سنسور دما روز به روز افزایش می‌یابد. این محصول توسط برند امگا در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد، بنابراین برای خرید می‌توانید به صورت حضوری و غیر حضوری به فروشگاه‌های این برند مراجعه کنید و از ضمانت و تخفیفات مورد نیاز آن بهره‌مند شوید.

سیم و کابل ترموکوپل از دسته محصولات کاربردی و پرفروش برند امگا هستند و با بهترین کیفیت تولید شده و در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. هادی سیم‌ و کابل ترموکوپل از ترکیبات مختلفی تشکیل شده که به وسیله Type (نوع) تعیین می‌شوند. برای مثال تایپ kx هادی از Nicro/Nial دارد.  فروش محصولات این برند به وسیله نمایندگی‌های معتبر و قابل اطمینانی مثل نیکا فراز آسیا در سریع‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. مدل‌های پر مصرفی مثل ترموکوپل تایپ kx آماده فروش قرار گرفته است و در صورت خرید  باید از قبل یک فاکتور رسمی صادر شود که همه موارد از جمله متریال و دمای کاری به صورت واضح در آن  ذکر شده باشد. البته موارد بیان شده می‌بایست متناسب با نوع مصرف مورد نیاز مشتری در نظر گرفته شود. مشاوران نمایندگی نیکا فراز مشاوره‌های تخصصی برای خرید محصولات برند امگا را به شما ارائه می‌دهند، بنابراین برای خرید انواع سیم ترموکوپل می‌توانید با کارشناسان نیکا فراز تماس بگیرید. به این ترتیب به شما برای داشتن یک خرید مطمئن، کمک می‌کنند.